Ile kosztowały Dni Gryfic 2025? Znamy kwotę i wynagrodzenia artystów
Całkowity koszt organizacji Gryf Music Fest 2025 wyniósł 335 755,50 złotych – wynika z danych Urzędu Miejskiego w Gryficach przekazanych dla SUPERPORTALU24. Wydarzenie odbyło się pod koniec lipca i przyciągnęło tłumy mieszkańców miasta i całego regionu. Wiemy, jaki był podział środków i ile wyniosło dofinansowanie.

W dniach 25-26 lipca 2025 r. w Gryficach odbyło się wydarzenie pn. Gryf Music Fest, czyli tzw. Dni Gryfic. Impreza po wielu latach wróciła do gminnego kalendarza i od razu spotkała się z aprobatą mieszkańców. Później potwierdziła to sama frekwencja – mieszkańcy tłumnie wzięli udział w całym wydarzeniu. Gmina Gryfice i Gryficki Dom Kultury zadbali o każdy szczegół, tak aby zarówno ci najmłodsi, jak i ci nieco starsi mogli miło spędzić czas.
Organizacja takiej imprezy to też spore wyzwanie logistyczne, organizacyjne oraz finansowe. Redakcja SUPERPORTALU24 poznała wydatki przeznaczone na to wydarzenie. Jak się dowiedzieliśmy, całkowity koszt organizacji Gryf Music Fest 2025, obejmujący wydatki Gminy Gryfice oraz Gryfickiego Domu Kultury, a także koszty pokryte ze środków sponsorskich, wyniósł 335 755,50 złotych. Środki zewnętrzne wyniosły 82 tys. złotych.
W przypadku wynagrodzenia artystów najwięcej środków przeznaczono na zespół Modelki – 55 350 złotych. Dalej jest Łydka Grubasa – 30 tys. zł – i Mesajah 24 600 zł. Zosia Karbowiak otrzymała wynagrodzenie w wysokości 18 tys. zł, Titty Twister 5 400 zł, natomiast Złośliwość Rzeczy Martwych 3 tys. zł. DJ otrzymał środki w wysokości 3600 zł.
Wypełnienie warunków Rider Hospitality, czyli wymagań artystów dotyczących komfortu i warunków pobytu podczas wydarzenia, oraz obsługa cateringowa garderób wyniosła 2958,53 zł. Wyżywienie ekipy technicznej kosztowało 5 tys. złotych, a z kolei obsługa techniczna sceny – 79 950 zł. Na ochronę imprezy oraz terenu Gmina Gryfice przeznaczyła 29 962,80 zł, a z kolei na obsługę elektroenergetyczną – 18 425,40 zł. Środki w kwocie 400 złotych przeznaczono także na vouchery dla uczestników akcji „Rowerowa Stolica Polski”. Wynajem powierzchni błoni Parku Miejskiego wyniósł 52 tys. złotych. Koszt ten został pokryty ze środków zewnętrznych.
Zabezpieczenie medyczne imprezy wyniosło 4800 zł, barierki ochronne i toalety mobilne 6489,60 zł, druk plakatów 1121,76 zł, natomiast fotorelacja z wydarzenia 1000 zł. Środki w wysokości 11 tys. złotych przeznaczono na pobyt zespołów w hotelu z wyżywieniem oraz 5961,20 zł na zakwaterowanie i wyżywienie zespołu Modelki.
Z dofinansowania firmy Polenergia pokryto wynajem dmuchańców, działania artystyczne klauna, koszulki z nadrukiem, stroje do warsztatów edukacyjnych oraz smycze reklamowe z logo. Łączny koszt tych atrakcji wyniósł 28 736,21 zł.
Komentarze (0)
Poznaj opinie mieszkańców.
Dodaj komentarz. Pamiętaj! Szanujmy się, hejtowanie jest karalne!