Masz problemy z dostępnością do świadczeń zdrowotnych? Zgłoś to na infolinię NFZ

2020-11-09 15:41
Katarzyna Adamiak
2020-11-09 15:41

Pacjenci powinni zgłaszać do Narodowego Funduszu Zdrowia problemy z dostępnością do świadczeń – wskazuje Fundusz. Można to zrobić przez bezpłatną całodobową infolinię.

Fot. Shutterstock.com

Narodowy Fundusz Zdrowia informuje, że każdy przypadek ograniczonego dostępu do świadczeń medycznych powinien być zgłoszony do Funduszu. To pozwoli podjąć interwencję i wyjaśnić problem.

Placówka medyczna odmówiła Ci świadczeń? Nie dodzwoniłeś się do poradni lub przychodni? Drzwi do placówki były zamknięte? Zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia 800-190-590 i zgłoś konsultantowi swój problem z dostępem do świadczeń medycznych – informuje NFZ.

- Każdy sygnał rozpatrzymy indywidualnie i podejmujemy interwencję w trosce o Twoje zdrowie – zapewnia Narodowy Fundusz Zdrowia.

Infolinia NFZ jest czynna całodobowo, przez 7 dni tygodnia. Połączenie jest bezpłatne.

Komentarze (7)

Poznaj opinie mieszkańców.

CZYTAJ OPINIE I KOMENTUJ PONIŻEJ

Dodaj komentarz. Pamiętaj! Szanujmy się, hejtowanie jest karalne!

Darek

odpowiedz
09.11.2020 18:07

pani Kasiu🙂🙂🙂 Lepiej by było napisać kto nie ma problemu z dostaniem się do lekarza rodzinnego😁😁😁😁 Przychodnia na przeciwko Netto, tam graniczy to się z cudem że by się dostać!!! Najlepsze jest to , że to nie jest wina lekaży 😁😁😁 tylko pań pielęgniarek😛😛😛😛😛 Panie pielęgniarki od doktora Sz. To jest wielka masakra🥶🥶🥶🥶🥶 Tak nie miłych osób jeszcze nie widzałem ( hamskich!!!!!)😪 One twierdzą że my jesteśmy dla nich🥶🥶🥶 Tak niemiłej obsługi jeszcze nie widziałem w polsce🥶🥶🥶🥶 Ta przychodnia dzięki panią między innymi pani T. Od doktora Sz. Jeszcze nie widziałem🥶 Nasuwa się pytanie???? Czy Pan doktor Sz. Tego nie widzi????

Ania

odpowiedz
09.11.2020 18:19

jak pana stojącego przed demną zeszmaciła pai pielęgniarka od doktora Sz, to była porażka🥶 Szkoda było mi tego pana🥶🥶🥶🥶🥶

Basia

odpowiedz
10.11.2020 13:33

Czy szef tej placówki dr.Wysoczański tego nie widzi - na składane skargi na te panie nie reaguje trzeba będzie zgłosić to do NFZ

Ola

10.11.2020 13:33

Dzisiaj zgłosiłam do NFZ i już wypisałam się z tej przychodni.

Ola

odpowiedz
09.11.2020 18:23

nie zgadzm się😁😁😁 Dobra kawa wszysko załatwi z panią T.😁😁😊😁

Ola

09.11.2020 18:23

Kawa??? To jest ich praca za to im płacą.