Trzebiatów z nowoczesną bankowością w zabytkowej oprawie

2025-09-03 14:16
Artykuł sponsorowany/materiał partnera
2025-09-03 14:16

Od 7 lipca 2025 r. mieszkańcy Trzebiatowa mogą korzystać z nowej przestrzeni Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Trzebiatowie przy ul. Rynek 7. Po kilkunastu tygodniach prac, jedna z najbardziej rozpoznawalnych placówek w mieście zyskała nowe oblicze – nowoczesne, funkcjonalne, a jednocześnie ciepłe i bliskie temu, co dla mieszkańców naprawdę ważne.

ZDJĘCIE 1 z 3

Usytuowany w samym sercu Trzebiatowa, w zabytkowej kamienicy z widokiem na ratusz, oddział od 2001 r jest obecny w codziennym życiu miasta. To miejsce, które zna niemal każdy – i które właśnie przeszło istotną przemianę.

Nowe wnętrze, ta sama misja

Przestrzeń została uporządkowana, unowocześniona i zaaranżowana zgodnie z obowiązującymi standardami banku. 4 stanowiska obsługi są teraz uniwersalne, a klienci zyskali także stanowisko internetowe oraz przytulny pokój spotkań. Fototapeta i zieleń w donicach dodają wnętrzu ciepła i charakteru.

Zmiana to nie tylko nowa estetyka, ale także większa dostępność – wprowadzono udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, takie jak schodołaz i przystosowana toaleta.

Zespół, który zna swoich klientów

Oddział tworzy sześcioosobowy zespół, który doskonale zna potrzeby mieszkańców i przedsiębiorców z regionu. 

Nasz oddział to nie tylko bankowa placówka – to część codziennego życia Trzebiatowa. Ludzie znają nas od lat, mają do nas zaufanie, a teraz mogą liczyć także na komfortową, przyjazną przestrzeń, która idzie w parze z wysokim standardem obsługi – mówi Milena Kamińska, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Trzebiatowie.

Tradycja w parze z nowoczesnością

Choć oddział mieści się w zabytkowej kamienicy, nie brakuje w nim nowoczesnych rozwiązań. To miejsce, gdzie lokalność spotyka się z technologią – nie tylko na poziomie oferty, ale również w podejściu do klienta.

Mamy stabilny, zmotywowany zespół, który lubi to, co robi i nie boi się wyzwań. To dzięki naszym ludziom i relacjom z klientami jesteśmy silnym punktem na bankowej mapie regionu – dodaje dyrektor oddziału.

Edukacja i bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

W ostatnim czasie, przy wsparciu strategicznym PKO Banku Polskiego, powstał raport pt. „Portret Finansowy Polaków”, który pokazuje, jak zarządzamy pieniędzmi w codziennym życiu. Polacy coraz chętniej deklarują, że chcą oszczędzać, a niemal 40 proc. chciałoby inwestować. Połowa badanych odkłada dodatkowe pieniądze na przyszłość. Rolą banku jest dostarczanie wiedzy i wsparcie w doborze produktów, które pozwolą dobrze ulokować nadwyżki finansowe. To ważne, bo z badań wynika, że ponad połowa z nas (60-70%) przyznaje, że ma raczej niewielką wiedzę na temat finansów i ekonomii. Badani mówią, że w ich otoczeniu raczej nie rozmawia się na takie tematy. 

Cyfrowo, bezpiecznie, samodzielnie

Pracownicy placówki angażują się w inicjatywy lokalne, charytatywne i społeczne, a w niedalekiej przyszłości planowane są zajęcia z edukacji finansowej dla dzieci i młodzieży w pobliskich szkołach. Zajęcia poprowadzą doradcy z oddziały. Pracownicy banku zwracają szczególną uwagę na edukowanie i informowanie klientów o zasadach bezpiecznego bankowania oraz o zagrożeniach płynących z internetu, czy od telefonicznych oszustów, dbając by dane i finanse klientów były jak najlepiej chronione. Przypominają też klientom o możliwości zweryfikowania w aplikacji mobilnej IKO, czy kontaktuje się z nimi rzeczywisty pracownik banku, a nie podszywający się pod niego oszust. W praktyce wygląda to tak, że klienci, którzy korzystają z IKO mogą podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedzieć, że chcą sprawdzić jego tożsamość w aplikacji bankowej. Po chwili otrzymają powiadomienie push (komunikat) w aplikacji z jego danymi (imię i nazwisko, stanowisko, adres oddziału). Wystarczy porównać  te dane z informacjami uzyskanymi od dzwoniącego pracownika. Jeżeli dane są poprawne, wystarczy potwierdzić je w aplikacji PIN-em do IKO i można bezpiecznie kontynuować rozmowę.